Om mig

stockholm
Detta är en mellansyrras bekännelser..... Jag är mellansyrran. Jag tycker om: att skriva, prata, diskutera, dricka kaffe,sport Jag älskar: min familj och mina vänner Speciellt med mig: är otroligt glömsk och jag växlar i mitt humör rätt snabbt. Blir arg lika fort som jag blir glad eller ledsen. Dock sällan sur. Är en fantastisk bilförare, tutar och svär åt alla som inte kör lika bra. Meriter: Diskbråcksopererad. Är precis lika snygg som på min bild, kameran ljuger aldrig. Förväntar mig att bli behandlad som den prinsessa jag är! Dessutom ägnar jag en hel del tid till att rota runt och snoka bland andras bloggar....

torsdag 25 februari 2010

En mellansyrras bekännelse

I dag väljer jag att punkta upp mitt liv som det ser ut för tilfället:

- Måtte OS snart vara slut, orkar inte vara uppe på nätterna längre, men shit va bra våra skidåkare är. Helt grymt

- Minimannen är numera tonåring, vilket också betyder att jag gått och blivit tonårsmamma! Vet inte om jag är mest stolt över honom eller över att jag lyckats få den mest fantastiska unge i denna värld.

- Jag längtar tillbaka till Egypten, vill bara dyka mer. Måste åka iväg snart igen. Den världen som finns där under ytan är helt fantastisk.

- Rut och Bollan har flyttat in hos oss, kaninskrället hatade det och bestämde sig för att ha ihjäl dom fort som fan. Det blev lite dyrare för mig än vad jag hade väntat mig då jag var tvungen att inhandla en ny bur till dessa små grisar...

- Köket är nu färdigritat och snickarLasse har varit här och mätt och tyckt till. Han pratar dock väldigt mycket snickarLasse, föredrar nog elektrikern som var lite mer tystlåten av sig....

- Minimannen har efter 2 veckors provträning för ett nytt lag blivit antagen. Han går nu från att spela i en ganska dålig serie till att spela i högsta divisionen. Vad ska man säga?? Han visade stolt upp sina första magrutor för mig häromdagen-fattar att han fått dom med tanke på hur hårt han får träna i nya laget. Han är överlycklig och jag är såååååååå stolt.

- Mina krafter har återkommit. Jag kommer ALDRIG ge upp.

1 kommentar:

  1. Skönt att höra det allt verkar gå åt rätt håll, skickar fler styrkekramar och hoppas att det fortsätter uppåt!

    SvaraRadera