Om mig

stockholm
Detta är en mellansyrras bekännelser..... Jag är mellansyrran. Jag tycker om: att skriva, prata, diskutera, dricka kaffe,sport Jag älskar: min familj och mina vänner Speciellt med mig: är otroligt glömsk och jag växlar i mitt humör rätt snabbt. Blir arg lika fort som jag blir glad eller ledsen. Dock sällan sur. Är en fantastisk bilförare, tutar och svär åt alla som inte kör lika bra. Meriter: Diskbråcksopererad. Är precis lika snygg som på min bild, kameran ljuger aldrig. Förväntar mig att bli behandlad som den prinsessa jag är! Dessutom ägnar jag en hel del tid till att rota runt och snoka bland andras bloggar....

torsdag 16 juli 2009

bra och dåliga dagar

I dag är en pissdag. En riktigt pissdag. Varför, fråga inte ens, jag tänker ändå inte berätta vilket monster jag blir sisådär 1ggr/mån......Jag har ingen lust att medge att mina horn växer och jag fräser åt allt och alla. Minimannen är van, han har precis serverat sin ömma moder ett glas fanta och ställt fram en godispåse. Ja säger då det, den tjej som får honom kan skatta sig lycklig. Själv har jag aldrig någonsin haft en sån förstående partner som har haft vett att servera mig läsk och godis vid dessa tillfällen.
Dessutom blir jag väldigt sentimental, gråter lätt och om ni bara visste hur synd det är om mig. Det är vid dessa tillfällen som jag inte vill något annan än att ringa exet och fråga varför han inte älskar mig. Försäkerhetsskull passar jag också på att gråta över att jag har håriga ben, två finnar i mitt ansikte, att jag är så otroligt tjock, ( och de där jävlarna på apoteket gick med på att jag skulle köpa Alli så det måste ju betyda att jag knappt kan gå själv). Jag gråter också över att jag inte städat mitt skafferi och lite annat smått och gott. I min värld just nu är det faktiskt världsproblem. Fast mest vill jag just nu vara ihop. Jag vill så gärna ha en kille ( exet) som talar om att han älskar mina håriga ben ( en gång skrev han en dikt om att dom var som en nyklippt gräsmatta.....) bra eller dåligt? jag vet inte men jag skulle typ ge bort mitt marsvin om han bara ville ha mig igen;) eller nä kanske inte marsvinet, men typ en ful skål eller nåt skulle jag absolut ge bort, eller håren på benen?? kanske att någon ringer och säger att J kommer tillbaka till dig om du ger bort alla dina hår på benen:) då skulle jag nappa direkt. Tills telefonen ringer sitter jag nu och äter godis och dricker läsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar