Om mig

stockholm
Detta är en mellansyrras bekännelser..... Jag är mellansyrran. Jag tycker om: att skriva, prata, diskutera, dricka kaffe,sport Jag älskar: min familj och mina vänner Speciellt med mig: är otroligt glömsk och jag växlar i mitt humör rätt snabbt. Blir arg lika fort som jag blir glad eller ledsen. Dock sällan sur. Är en fantastisk bilförare, tutar och svär åt alla som inte kör lika bra. Meriter: Diskbråcksopererad. Är precis lika snygg som på min bild, kameran ljuger aldrig. Förväntar mig att bli behandlad som den prinsessa jag är! Dessutom ägnar jag en hel del tid till att rota runt och snoka bland andras bloggar....

onsdag 8 juli 2009

Ett efterlängtad samtal

Ett efterlängtad samtal kom i eftermiddags. Som jag skrev i morse var det dags för läkarbesök, dessvärre hade inte provsvaren hunnit komma. Läkaren lovade att ringa när de kom och det gjorde hon.

Jag vet inte om svaren jag fick var bra eller dåliga det återstår väl att se, men det var skönt att få en fysisk förklaring till mitt icke välmående om man säger så.

Minimannen åkte och hälsade på sin mormor i dag så jag vart ensam. Ensam kan vara väldigt skönt, men just idag kände jag inte för det. Behövde få älta min åkomma så jag passade på att våldgästa samma familj jag tillbringade hela lördagen hos. Att det blev till H jag åkte var av flera anledningar. En är att hennes hund???? har samma åkomma som jag själv, och vi ska äta samma sorts medicin hunden och jag, då slipper jag känna mig sjuk själv. Jag och Nellie (hunden) diskuterade vår sjukdom. Människor och hundar kan kommunicera väldigt bra. Jag använder mig av fikametoden som går ut på att dricka massa svart gift, röka massa gift och låtsas prata med hennes matte, fast jag egentligen telepatiserar med hunden. Nellie däremot använder sig av ylmetoden som går ut på yla, skälla och göra sin ljuva stämma hörd för att jag ska förstå att livet kommer bli bättre med medicin. Vi har roligt hunden och jag!!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Äntligen en vettig människa som förstår mina känslor. Kan vi bli sambos? Lillemannen kan jag nog utnjyttja till både det ena och det andra...jag kommer imorgonbitti!

    /Nellie

    SvaraRadera