Om mig

stockholm
Detta är en mellansyrras bekännelser..... Jag är mellansyrran. Jag tycker om: att skriva, prata, diskutera, dricka kaffe,sport Jag älskar: min familj och mina vänner Speciellt med mig: är otroligt glömsk och jag växlar i mitt humör rätt snabbt. Blir arg lika fort som jag blir glad eller ledsen. Dock sällan sur. Är en fantastisk bilförare, tutar och svär åt alla som inte kör lika bra. Meriter: Diskbråcksopererad. Är precis lika snygg som på min bild, kameran ljuger aldrig. Förväntar mig att bli behandlad som den prinsessa jag är! Dessutom ägnar jag en hel del tid till att rota runt och snoka bland andras bloggar....

onsdag 22 juli 2009

svampar, syskonbarn och gym

Nu börjar jag längta på riktigt efter minimannen. 2 dagar kvar har jag uppenbarligen barn abstinens. Har tillbringat dagarna med min kära syster och hennes barn. Undrar om hon är lite trött på att få besök sisådär en klockan 9 på morgnarna. Stackars min älskade vän Marie som har fått dras med mig också. Den raringen kommer till och med hit med färdiglagad middag för att se till att jag äter ordentligt. Love you darling! Måtte du aldrig bli dumpad, men om så skulle vara ska jag se till att du får både mat och sällskap och att du inte ska känna dig så ensam.
Det är svårt att ställa om livet efter att ha varit sambo och liksom haft sin familj. Visserligen är jag och minimannen familj, men saknaden efter vuxet sällskap och en partner är total. Jag kämpar på men det är fan inte kul, och eftersom jag it är en sån partypingla och inte kan få mitt ego och självförtroende toppat av åtminstone nån full fan på krogen så får mina älskade vänner och familj dras m mig ett ta till.
Idag har dagen bestått av svampplockning. Jag skulle ju aldrig i mitt liv äta dessa slemmiga små gula saker men jag är en jävel på att snoka reda på dom. Vi hittade massor, men dessvärre hittade även myggen mig. Mina händer är fulla av äckliga små kliande röda bubblor, usch.
Rastlös som jag är klarade jag av att vara hemma en timme. Tur att gymmet är öppet. Finns nån stackare där som tror att jag blir glad när han flirtar med mig, jag blir inte det, försöker låtsas att jag it ser honom, men han ser mig och är på. Inge fel på honom säkert, men vill inte blir flirtad med av han och inte nu och inte av någon. Vill slicka mina sår klart först. På gymmet tog jag ut mig fullständigt och svettades som en liten gris, hoppas han tycker jag e lite äcklig nu och låter mig vara. sitter nu och eftersvettas innan det är dags för dusch och hannibal film, sen är det bara två nätter och två dagar kvar innan minimannen kommer hem. Suck. Fast på söndag åker vi. kul

1 kommentar:

  1. Vad kul att du/ni hittade svamp. Tyvärr håller jag med dig om att myggen förvärrar livet en smula... Varför inte flirta med gymkillen...???

    SvaraRadera