Om mig

stockholm
Detta är en mellansyrras bekännelser..... Jag är mellansyrran. Jag tycker om: att skriva, prata, diskutera, dricka kaffe,sport Jag älskar: min familj och mina vänner Speciellt med mig: är otroligt glömsk och jag växlar i mitt humör rätt snabbt. Blir arg lika fort som jag blir glad eller ledsen. Dock sällan sur. Är en fantastisk bilförare, tutar och svär åt alla som inte kör lika bra. Meriter: Diskbråcksopererad. Är precis lika snygg som på min bild, kameran ljuger aldrig. Förväntar mig att bli behandlad som den prinsessa jag är! Dessutom ägnar jag en hel del tid till att rota runt och snoka bland andras bloggar....

torsdag 9 juli 2009

En dag kvar....

Är så trött i dag. Vill bara sova.
Fick ett mess i går av mitt ex. Ja, han som efter tre år la nyckeln i brevlådan och drog, han skrev följande: " Jag fattar inte varför du loggar ut från msn när jag loggar in? Men du gör som du vill. Bara undrade."
Detta är helt sant, beviset finns i min mobil. Det är alltså det första jag hör från honom sen han ville ha tillbaka sin jacka som han inte fick med sig i flytten.
Först ska jag behöva bli rådumpad, alltså det var så jävla förnedrande så ni kan inte ana. Hade jag någon självkänsla innan så kan jag ju säga att den försvann efter det avslutet.
Nåväl, detta mess fick min att, trot eller ej, men känna mig lite bättre till mods. Dels för att jag naturligtvis inte har kvar honom på min msn (om nu någon skulle tro det), sen för att jag fullständigt skiter i om han skulle se mig på msn, jag är inte hemlig, men även för att han tar sig tid att skicka nåt så dumt sms. Världen kretsar inte kring dig J. Jag kan också gå vidare även om det svider nåt så jävla in i helvete och jag nog aldrig kunde tro att någon skulle såra mig på det viset.
Nog om detta. Jag måste få sova en stund nu. Den där jävla åkomman tar på mina krafter. Kommer få slumra till minimannens ljuva stämma. Hör att han spelar och sjunger Green Day på sin elgitarr, fan va grym han är. Den talangen kommer ju knappast från mig.

Förresten A, nu vet jag ju att du läser bloggen. H sa att du skulle komma den 17:e när vi ska ses hos mig! Du är välkommen om du känner för det....Det blir vin blandat med Alli......

1 kommentar:

  1. Ja vad ska man säga! Han vill vara i ditt centrum fortfarande, tur att du tagit i en ny kurs....

    SvaraRadera