Om mig

stockholm
Detta är en mellansyrras bekännelser..... Jag är mellansyrran. Jag tycker om: att skriva, prata, diskutera, dricka kaffe,sport Jag älskar: min familj och mina vänner Speciellt med mig: är otroligt glömsk och jag växlar i mitt humör rätt snabbt. Blir arg lika fort som jag blir glad eller ledsen. Dock sällan sur. Är en fantastisk bilförare, tutar och svär åt alla som inte kör lika bra. Meriter: Diskbråcksopererad. Är precis lika snygg som på min bild, kameran ljuger aldrig. Förväntar mig att bli behandlad som den prinsessa jag är! Dessutom ägnar jag en hel del tid till att rota runt och snoka bland andras bloggar....

söndag 19 juli 2009

Tradera är jättekul!!!

Jaha, så har minimannen dragit igen. Med 39 i feber satte han sig på tåget till Mora för att tillbringa en vecka på kompisens landställe. Vanliga människor jublar säkert över en veckas barnledighet, jag tycker det är trist! 2 veckor på kollo räcker tycker jag, men jag fattar också att han är viktigare för mig än vad jag är för honom, kanske precis som det ska vara han är ju snart tonåring.
Barnledigheten började iallafall toppen bra. L och H var här på middag och det var som alltid lika kul att träffas. Eftersom vi alla tre hade lite små minnesluckor från förra gången vi sågs ( ingen av oss fattar dock varför) så tog vi det betydligt lugnare denna gång. Trots att min balkong är minimal så trängdes vi där under kvällen.
Lördagen tillbringade jag med att läsa en bok, sova, kolla på tv och surfa runt på tradera. Jag är en smula impulsiv så jag budade glatt på skara sommarland biljetter, gå två betala för en!! Toppen bra tyckte jag. Nu är det två timmar kvar och ingen verkar buda över mig. Synd bara att dem inte gäller när jag och minimannen ska dit!!! Bra där mellansyrran. Du är så duktig. För fan hur jävla svårt kan det vara att läsa först och köpa sen. Så om någon vänlig människa ska till skara efter den 3 augsti hör av er.
Vaknade förresten tio i sex i morse. Skatjäveln som bor utanför mig någonstans hade bestämt sig för att picka på min balkong. Klev upp och tog en timmes promenad i skogen. Då känner man sig lite bra.
För övrigt har det it hänt så mycket. Men det kommer det vet jag, men tills dess ska jag måla mina naglar.

Dagens bekännelse: Jag har nu läst de två första böckerna om Edward och Bella. Tyvärr alla ni som älskar dessa böcker. Jag är inte ett dugg kär i Edward, inte heller önskar jag att jag vore Bella, tycker inte heller böckerna var speciellt bra. Kärlekstrams passar inte in i mitt nya hårda jag.

1 kommentar:

  1. Tack själv fär den trevliga kvällen och den goda maten. L och jag pratade om lunch på Rosendal någon dag under kommande vecka, kan det vara något? Hoppas att du snart hittar ron att sova snart, tänker på dig!

    SvaraRadera